Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zijn. - Als u foto's maa...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken; ...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account verschijnen: Wees...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Golden Vegas Sport-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail op support@...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem na 6 maanden contact op met onze klan...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Golden Vegas Sport. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Golden Vegas Sport? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hecht...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Golden Vegas Sport-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor...
-
Hoe kan ik me inschrijven op GoldenVegas Sport?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op GoldenVegas Sport! Klik gewoon op de knop 'Inschrijven'. Vervolgens moet je je gegevens invullen (voornaam, achternaam, e-mailadres ...)...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klant...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, of ons e-mailadres support@goldenvegas-sport.be. Geef de reden aan waarom je je account wil...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen. Vergeet niet dat onz...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Golden Vegas Sport: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment wijzige...
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Gambling Commission. Binnen 72 werkuren zul...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerdere redenen voor mogeli...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en probeer opnieuw • Er ...
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Standaard opnameverzoeken worden meestal binnen 2 werkdagen door ons team verwerkt. Zodra uw aanvraag is gevalideerd, ontvangt u het bedrag binnen 1 tot 4 dagen op uw bankrekening. He...
-
Wat is een BetBuilder?
Een BetBuilder is een functie waarmee je een combiweddenschap kunt plaatsen op verschillende elementen van hetzelfde evenement. De functie is momenteel beschikbaar op de volgende spor...
-
Wat zijn de verschillen tussen een enkelvoudige, combi- en systeemweddenschap?
GoldenVegas-Sport biedt 3 verschillende types weddenschappen: • Een enkelvoudigticket (SIMPLE) is een ticket die slechts één enkele weddenschap bevat. Als de weddenschap juist is, z...
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikbaar zijn op de website van de Kansspelcommi...
-
Wat is een standaard stortingslimiet?
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Deze limiet staat vast en geldt voor de laatste 7 dagen, net als de wekelijkse p...
-
Verandering van de wettelijke minimumleeftijd voor sportweddenschappen
Als gevolg van de nieuwe regelgeving in België is de wettelijke minimumleeftijd voor het plaatsen van weddenschappen nu 21 jaar.Als je jonger bent dan 21 jaar, mag je dus niet langer ...
-
Hoe kan ik mijn legale stortingslimiet opnieuw inschakelen?
Ga naar uw accountinstellingen om uw standaardlimiet opnieuw te activeren: https://www.goldenvegas-sport.be/nl/account/responsible-gaming/deposit-limits U kunt dan klikken op "STAN...
-
Mijn aanvraag tot het opheffen van de standaard stortingslimiet werd geweigerd. Waarom?
Als de Kansspelcommissie je aanvraag tot het opheffen van de limiet heeft geweigerd, dan komt dat doordat je als wanbetaler geregistreerd staat in het bestand van de Centrale voor kre...