Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?

Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen.


- Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zijn.


- Als u foto's maakt, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw documenten duidelijk leesbaar zijn en dat uw selfie scherp is, om onscherpe foto's te voorkomen die de herkenning kunnen bemoeilijken.


- Het kan ook nodig zijn dat onze teams een extra controle uitvoeren. Als een blauwe banner u informeert dat de verificatie bezig is, betekent dit dat onze teams enkele beveiligingsdetails controleren voordat ze zo snel mogelijk contact met u opnemen over uw account. Wees in dit geval geduldig. Onze teams nemen zo snel mogelijk contact met u op.


- Als u geen Belgische identiteitskaart hebt of niet de Belgische nationaliteit bezit, is verificatie via ItsMe of het gebruik van foto's momenteel niet mogelijk om veiligheidsredenen.


Als u een buitenlandse speler bent, of als u te veel problemen ondervindt met de andere opties, kunt u uw documenten rechtstreeks naar onze teams sturen door te klikken op de optie “Wat als ik geen identiteitskaart heb” onderaan de pagina.


U kunt dan uw documenten uploaden en uw account zal binnen een paar dagen na ontvangst worden geverifieerd.

Was dit artikel nuttig?

/